Babbel babbel

Mina tankar / Permalink / 3
Är så rastlös. Jag känner att livet glider ifrån mig på något sätt, jag är ofta så in i helvetes trött. Det är ju ingen *vanlig* trötthet, utan en trötthet som gör mig så energilös, kraftlös. Det känns inte som en trötthet som går att sova sig bort ifrån. Ska det vara såhär? Jag är 33 år gammal. Detta gör mig väldigt nedstämd. Nu vill jag sova. Eller vill och vill, det känns som jag behöver sova nu igen. Jag har i stort sett sovit hela dagen, varit vaken kanske tre-fyra timmar idag.

#1 - - Olof Svedvall:

Din fråga i inlägget kanske var retorisk men jag svarar ändå. Det går att känna sig energilös, kraftlös. Det händer mig ibland.

Svar: Ja det är jobbigt. Kram
Ocdmalin

#2 - - Hanna :

Bryt den spiralen och gör annat än att sova 😊 Ju mer man sover, desto tröttare blir man. Inte nyttigt att sova så mycket på en dag. Ett tips bara! 😊

Svar: Tack Kramar
Ocdmalin

#3 - - Hemmamammafru:

Vill bara varnar för den här personn!!! Ni får gärna dela!!!Misstänker en illmarig nättroll som nästlat sig in hos mina vänner för att skada mig och min familj på olika sorters sätt. Den här personen har uppgett falskt namn/identitet och är mycket farlig, opålitlig samt lömsk. Den här personen har varit med i programmet Stalker. Personen i fråga har ställt till mycket otyg, skada samt besvär för mig, mina nära och kära. Jag kommer att blocka och ta bort denna person ifrån min vänlista.
Vill ni har bilder så har jag detta om ni fråga förstås!
HON ÄR EN FARIIG PERSON !!!
Elisabeth Kinnerlöv, Värnamo Född 1960.11.19.
Mobil.nr: 0702440917
Har lagt upp en bild!!!

Svar: Va???
Ocdmalin

Till top