Förbannad!!!!

Mina tankar / Permalink / 5
Idag var då ingen bra dag på jobbet.

Det finns så många oförstående människor så jag blir tokig! Mina arbetskamrater idag, ja kamrater är ju ett fint ord...... jag säger istället mina "arbetsfiender, eller arbetsovänner", för några kamrater är de då fan inte! var på mig en massa idag.
De sade bland annat att man kan gå i terapi för sitt Tvångssyndrom (No shit Sherlock!) och bli botad och fri ifrån sina tvång.
Jag sade till de att jag gått i ca 10 år och gör fortfarande men att jag har inte blivit fri från mina och att jag kommer säkert aldrig att bli det heller. Då sa de att jag var omotiverad och inte lärde mig hur jag skulle göra för att bli fri från det. Tack för det!!!

Jag blir så vansinnigt förbannad att folk ska hacka på mig!!!

Hacka de på en person som är förlamad i benen med eller? Jo, men det är bara att resa sig upp och gå. Du är inte tillräckligt motiverad bara......

/En arg Malin
#1 - - Hugo Land:



Vad tråkigt att du tycker såhära :(. Här har du en video som gör att du får mer motivation, kram en kär arbetskamrat.

https://www.youtube.com/watch?v=mgmVOuLgFB0

Svar: Det finns bra arbetskamrater och så finns det dåliga. Just de jag skrev om idag är dåliga. Kram
ocdmalin.blogg.se

#2 - - hannah:

Förstår att du är arg det hade jag definitivt varit också. Folk brukar tycka jag överreagerar och det gör mig ännu argare. :(

Svar: Ja det förstår jag!
ocdmalin.blogg.se

#3 - - A:

Det så typiska saker människor kan säg till en.. har dem själva upplevt ocd eller annat inom psykiska. Det är liksom inte som att troll.. vissa tvång kan ju också satt sig så hårt att vissa tvång blir man av med o vissa stannar.

Kämpa på o försök att inte bry dig om vad dem säger! !

Ta väl hand om dig

Svar: Ja jag blir så arg! Tack! Kram
ocdmalin.blogg.se

#4 - - A:

Hej! Några dagar sen jag var inne o läste, ville bara säga att jag hoppas allt är bra med dig! :)

Svar: Tack ! Hoppas det är bra med dig med :-)
ocdmalin.blogg.se

#5 - - Anonym:

ja usch jobbigt malin en sak att ej bryr sig det kan dem vara själva tycker synd om dig att du lever som du gör en kram från mig o barab se framåt även om du kanske har svårt att släppa sånt via ditt hinder har sj haft det jobbigt via mitt aspergers o att vara hörselskadad jag försöker att ej ta åt mig skit från andfra parter

Svar: Tack! Nej, man ska ju egentligen inte ta skit från andra, men när jag mår dåligt är det inte lätt. Kram
ocdmalin.blogg.se

Till top