Till tryckning!

Boken / Permalink / 5
Gaaaahhhhh!!! Vår bok Hoppas att jag inte råkar döda dig har nu sänts iväg för tryckning! Helt galet spännande! Tänk att snart håller vi boken i handen. Denna bok som vi har kämpat med i flera år, denna bok som vi har haft så roligt med under lång tid, denna bok som både Malin Wendel och jag längtar efter så mycket! Snart är den äntligen här. Wow! Den känns pirrigt, spännande, nervöst, läskigt, roligt, skrämmande, härligt, oroligt, en salig blandning av känslor inom mig.
 
 
 
 
#1 - - Christer Holm:

Låter kul :)

Svar: Ja :-)
Ocdmalin

#2 - - Lars Gustafsson:

Jag vill gärna skaffa det första exemplaret av boken. SPÄNNANDE
LARS 67

Svar: Tack, kul att du tycker det är spännande!
Ocdmalin

#3 - - Lars Gustafsson:

Hej på er
Jag vill gärna läsa er bok. Kanske jag är första kunden. Här av er för detaljer
Lars

Svar: Vi hör av oss när den är färdig
Ocdmalin

#4 - - Lars Gustafsson:

Ja vill ha boken

Svar: Vad kul!
Ocdmalin

#5 - - Hanna :

Den boken kommer nog många att läsa! Det behövs den typen av böcker där många kan känna igen sig. Heja er!!!

Svar: Åhhh tack :-). Jag hoppas ju såklart att många vill köpa boken.
Ocdmalin

Till top