Sydöstran idag

Media / Permalink / 2
Idag är jag med i tidningen Sydöstran angående arbetsförmedlingens dåliga bemötande. Jag har blivit bemött oerhört dåligt och fått olika saker sagda till mig. Just nu orkar jag inte skriva om detta överhuvudtaget utan man får läsa artikeln i tidningen. Jag har tagit ett foto på den, kanske kan man läsa en del.
 
 
#1 - - Hanna :

Bra artikel! Kämpa på! Synd att så mycket ska kännas som en kamp dock. Det finns en mening med allt! Alla människor föds med någon gåva, din gåva verkar vara att hjälpa och stötta andra människor, fantastiskt fint! Jag beundrar verkligen er föreläsare! 💪

Svar: Tackar. Ja, det är lustigt att det ska vara ett sånt kämpande, men men. Vad gullig du är att du skriver att min gåva verkar vara att hjälpa och stötta andra människor. Tack <3
Ocdmalin

#2 - - Hanna :

Ja det blir ju så att boken kan komma att hjälpa många! Bara att känna igen sig i saker och ting kan få pusselbitar att falla på plats liksom. Återigen,fantastiskt initiativ 🙌💞

Svar: Ja jag hoppas att den kan hjälpa många. Tack :-)
Ocdmalin

Till top