Stress, press och panik.

Mina tankar / Permalink / 1
 
Jag mår inte bra.
Inte alls just nu.
Känns som jag bara dök rakt ned nu i ett djupt hål av tomhet.
Är ledsen.
Är nere.
Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig och stänga ute omvärlden ett tag.
Vill vara ifred.
Vill ha sällskap.
Jag känner att en panikångestattack kan vara på gång.
Försöker andas lugnt och djupt.
Andas lugnt.
Lugnt.
 
Imorgon ska jag jobba.
Jobba.
Hur ska detta gå?
Jag ska stå framför en publik, föreläsa. Det jag älskar så mycket att göra.
Paniken kryper i hela kroppen min.
Jag föreläser ju dock hur det är att leva med tvångssyndrom.
Jag berättar om att jag har panikångestattacker.
Hoppas den inte blir verklig imorgon bara.
Där, live på scenen.
 
Vila, lugn och ro ikväll.
 
#1 - - Livet på rättspsyk pga av OCD:

Hej finaste Malin... Jag vet hur det är att leva med OCD. Min ocd är så svår att jag hamnade på rättspsyk.. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig! Känner mig så ensam då jag inte har vänner med ocd.. OM du vill får du jätte gärna kontakta mig. Skulle betyda sååååååå mycket...... Kramar <3 <3

Till top