Boken: Hoppas att jag inte råkar döda dig

Boken / Permalink / 3
Nu har det gått någon månad sen vi fick vår efterlängtade bok!
 
Det är mycket jobb kring boken med att marknadsföra, skicka iväg sålda böcker, signera , med mera. Och det är så kul!
 
Vill Du ha ett signerat ex så kan du kontakta mig här på min blogg eller på min mail: [email protected]
 
Jag håller ju också föreläsningar om hur det är att leva med tvångssyndrom, så jag kommer gärna ut och prata i skolor, inom vården, i er förening eller annat. Bara hör av er så hittar vi ett datum som passar!
 
Här nedan visas en bild när jag signera boken, så stolt!
 

Bild nedan: Sitter och signerar och ska skicka böcker
 
 
#1 - - Lars Gustafsson:

Hej Malin. Jag har precis läst ut din bok. Fantastiskt, den har hjälpt mig att få mer förståelse för psykiska sjukdomar och jag tror att den kan hjälpa personer som lever med psykiska problem. Du har all rätt att vara stolt.
Jag slår gärna ett slag för din bok på min blogg framöver. Jag har inte jättemånga följare men ändå. Ha det så bra. Lars

Svar: Åhhh tack för din återkoppling! Jag hoppas också att den kan hjälpa många. Får jag använda dina ord? Alltså som en recension? Kram
Ocdmalin

#2 - - Hanna :

Vart beställer man? 😊💞

Svar: Hej! Du kan köpa den via mig om du vill ha den signerad. Du kan skicka ett mail till mig om du inte vill lämna dina adressuppgifter här. [email protected]
Ocdmalin

#3 - - Lars Gustafsson:

Ja det är klart att du får. Lycka till

Svar: Tack :-)
Ocdmalin

Till top